Garancia
Visszaküldés
Vissza küldés csak abba esetben ha nem egyedi terméket rendel.(név felirat) Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?
Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?
Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így
a termékek „cseréje” csak korlátozottan oldható meg. Ennek ellenére számunkra elsődleges
szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben
kérni, akkor a pólónak az anyagárán (az üres termék áráért) el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos
nem tudjuk.
Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az……………hu címen, és minden
további információt e-mailben megküldünk Számodra.
Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?
A Pólóajándék készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján
készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa
alapján: „A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében,
amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”
A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb
rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és
színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott
pólóval.
Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen
esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Pólóajándék a felelős, a termékeket minden további nélkül
kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a
rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: …………………. Ezt követően az
ügyfélszolgálat munkatársai azonnal felveszik veled a kapcsolatot.
Reklamáció bejelentéséhez az alábbi adatokra lesz szükségünk e-mailben:
- Név
- Rendelésazonosító vagy számlaszám
- Panasz rövid leírása
- Mellékelt fotó a kész termékről
Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal!